färskt bröd till frukost?

ja då är det bara att ställa sig och baka då =)   ägnade gårdagen till att baka bröd så frukosten fick allt vänta på sig tills hela stöket var klart.

har varit vidare i min rastlöshet och kommit fram till att jag börjar känna mig lite lat, jag kanske inte orkar dra igång karusellen. jag kanske börjar bli lite bekväm?

Jaja den stora diskussionen ska gå av stapeln nu i helgen iaf så vi får se vad den andra hälften har för förslag att ta ställning till och om vi kommer fram till något. Det brukar vara det som är svårt, att komma fram till något.

Sitter annars och pluggar lite Winnerbäck...länge sen jag lyssna på honom faktiskt...

Tänkte ägna förmiddagen åt att städa lite. Det börjar bli dags, skönt att få gjort innan det är dags att börja jobba igen.

Berättade jag att jag inte kunde låta bli utan slog på jobbmobilen för att höra om det hade inträffat några katastrofer. Hade fått två meddelanden om att jag var saknad =)  Det blir så när man jobbar med människor specielt eftersom man får kliva in och vara en liten del av deras liv. Det är något särskilt med det. Att se så många öden och höra så många historier om människor som man troligen aldrig annars skulle träffa..


...lite som P sa om den grupp människor de har blivit de fyra pojkarna som är rätt olika grenar men som sitter fast på samma träd. Sorglikt att de splittras om ett år...

Jag vill bara gå hem med dig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0