onsdag

har hunnit jobba fem dagar nu. en dag kvar innan det blir weekend. har varit en ganska lugn start på jobbet. men det hinner väl bli körigt.

i privatlivet vet jag att jag lär göra avkall på saker som jag egentligen skulle vilja göra. jag får skjuta på dansen. det går inte. den skulle gå varje onsdag men jag kan inte jobba sent på tisdagen och sen dansa på onsdagen och varannan torsdag har jour till 19.00. det funkar inte. man ska ju vara trevlig däremellan också.
nej dansen får skjutas på framtiden.

vi hade bestämt oss för framtiden. och sen ånga vi oss. vi hade slagit näven i bordet och skulle satsa allt. och så kom tvekan. det är inte lätt när man får välja vad man vill =)


var ut i skogarna härikring och letade svamp. jag hittade en kantarell. EN. men den var god =) ska ut på ett nytt försök till helgen på hemmaplan och gå på morfars gamla ställen. få se om det ger bättre tur.

kräftfiske skulle det också bli vid stugan. ska bli kul. har inte fiskat kräftor förr. få se om vi hittar nå blåbär också, det skulle vara dåligt med det.

i övrigt börjar skolan snart. ska bli kul fast jag börjar bli lite trött på det men det är ett nytt ämne och det är alltid kul. vi ska få en ny inneboende också så det lär bli liv i luckan hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0