är huvudet dumt får kroppen lida

att ta körkort visade sig vara mycket bra i många avseenden men i ett är det väldigt dumt. sen jag tog körkort har jag blivit tidsoptimist. och det funkar inge bra.

just nu lider kropppen för att huvudet varit dumt. skulle åka buss i morse och fick som vanligt bråttom för att jag tror att jag har mer tid än jag har. (och det är ju också konstigt hur det kan ta 10 min att duscha ena dan och 15 nästa dag!!!)
fick gå i de allra raskaste stegen till bussen vilket gjorde att jag spände benen och högerfoten lät klapp klopp klapp varje gång jag satte den i baken.

inte nog med att jag fick stressa till bussen när jag skulle till jobbet. samma sak var det när jag skulle hem igen för att jag planerat så dåligt och lämnat alla grejerna på kontoret så jag var tvungen att springa upp och hämta dessa innan jag kom iväg till bussen.

så nu värker det i benen. fotriktiga skor blir allt mer ett måste....och då får utseendet lida.

dags att börja stretcha igen då!!! det positiva är ju att jag blir vig som en katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0