att se fram emot

just nu finns det en hel del att se fram emot.


imorgon sker flytten till nya lokaler. något som jag väntat på sedan jag flyttade hit. det ska bli kul att få något eget och mer centralt.


sen ska jag joura på torsdag.


till helgen kommer ett helt gäng ner och gör oss sällskap och hjälper mig att gratta Honom på 25-årsdagen.
en hel helg är att se fram emot.


svärföräldrarna kommer troligen på riktiga dagen 9.

på söndag är det ännu en julmarknad. denna gång på Löfstad slott. tänkte försöka hitta lite kompletterande julklappar till svärföräldrarna och övriga.


och snart får A och jag göra roadtrip och dra hemöver till Dalarna och snön. har fått rapport om att det snöar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0