det blir inte alltid som man tänkt sig

huvudet kan ha storslagna planer men det är inte alltid det blir så.

planen för idag var att gå upp klockan 8...skulle bara ligga och dra mig lite och när jag sedan tittade på klockan igen hade hon hunnit bli 09.50. Ops! men jag antar att jag behöver få sova.

tänkte ägna förmiddagen åt att åka skidor men nu regnar det! inte alls ett bra tecken. hoppas att vi har tillräckligt med snötäckte för att det inte ska hinna regna bort innan julafton. kan inte förstå att julafton är om två dagar!


inte lyckades vi installera den trådlösa routern heller. den som skulle göra att jag fritt kan surfa på min laptop i hela huset. håller tills dess tillgodo med mor och fars sega dator som sedan jag var hemma sist placerats i hallen med helt fel feng shui. att sitta mitt i huset i hallen nere med ryggen till känns allt utom privat. härifrån har man allt för mycket uppsikt på allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0