efter en kväll på Bolle

hela dagen har gått åt till förberedelser och ändå var vi sena både jag och Jo. iväg kom vi i vilket fall i kylan till Becka. väl där fick vi även ta del av knytkalaset och det var fler som tänkt i matväg så vi fick lite mat i oss. jag hade gjort köttbullar som inte blev så jättebra efter uppvärmning och allt men det gick att äta i vilket fall.

så blev det julklappsspelet och tempo och spänning och rop och skratt. det gick riktigt bra för mig där ett tag och jag var uppe i 5 paket innan det var dags att tjyva av varandra och sen precis mot slutet var jag även då uppe i 5 paket men det upptäckte ju alla så det slutade med att jag hade två på slutet. alltid lika hysteriskt.

sen blev det dansa och fara runt innan vi smet iväg till Bolle.

slapp stå i så lång kö och kom in ganska tidigt. Becka lyckades med något helt otroligt. hon hade gett sitt legg till Fengan som stod sist i kön och hon hade trängt sig in med oss som var nästan framme. när hon skulle visa upp sitt legg sa hon att det har Fengan och så kom hon in!! det spelar inte så stor roll hur gammal du är i Blge för det är i stort sett legg kontroll på alla som ska in på uteställena.

dansade, träffade allt möjligt folk hela kvällen lång.

körde sedan i lugnt mak hem och såg ett rådjur på vägen...

otroligt trött så analyserna får komma en annan gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0