ekonomer och jag...

det är bra konstigt. jag har väldigt många ekonomer i mitt liv. mina två bästa vänner är båda ekonomer. den ena helt otippat då hon gick natur med mig på gymnasiet och drömde om att bli tandhygenist.
min mor utbildade sig på senare år till ekonom. bland syrrans äldsta barndoms vänner och vår senaste inneboende finns en framtida ekonom. Hedemoratören går även den ekonomiska banan liksom den trevliga tjejen som förhoppningsvis kommer att flytta in här i januari.
kan nog ha dejtat en ekonom också fast det var under gymnasieperioden så jag minns faktiskt inte vilken inriktning det var. vet att en annan ekonom var intresserad dock men det slutade där.

ekonomer och jag verkar trivas rätt bra ihop även jag inte har något som helst intresse av en sån yrkesinriktning. att sitta på kontor är inte min grej. blir rastlös de få timmar jag gör det i mitt nuvarande yrke. det är mycket roligare att vara ute i fält och arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0