granar

har varit ute med mamma och letat gran på dalavis. vi går ut i skogen hugger oss en.

men det var inte så enkelt som man skulle kunna tro. vi fick åka länge och väl tills vi hittade något som kan duga. och mycket snö var det att pulsa i och jag hade såklart inga täckbyxor på mig och ett par lånade skor att pulsa i snön med eftersom jag verkligen inte fick plats att ta med hela mitt hem upp hit.

så nu har jag sett ut familjens gran i år. sågat av den och släpat fram den. och när vi skulle få in den i bilen upptäckte vi att den var lite större än vi trott och då hade vi ändå den stora bilen.

måste ta lite kort ikväll när vi klär granen och lägga upp dem också. mycket bilder att lägga upp nu.

men nu tycker jag att känslorna börjar komma ikapp julen, men det är mycket som händer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0