halvtids rapport

en timme senare hade lillsyrran vaknat till liv och vi var välkomna över. lägenheten ser riktigt bra ut nu när allt börjar falla på sin plats.

fick gå igenom garderoben och hittade en svart hängselklänning helt i min smak som skall bäras ikväll. jag förstår inte hur jag kan missa allt snyggt som faktiskt finns ute i affärerna men jag har väl kanske inte ro att gå igenom allt. mycket enklare att gå igenom syrrans garderob även om man kan hitta en hel del skrämmande exemplar också..

umgicks en stund innan vi återvände hemöver igen.

måste bara säga att det är minus 8 grader kallt här nu och snö. glashalt på vägarna. underbart väder.


okej...så nu kanske jag ska slå in paket och sedan se om jag kan förbereda maten. vill göra det innan duschen..


Kommentarer
Postat av: annika

Hmmm det där men skrämmande exemplar i min garderob vet jag inget om.. Men däremot är min lägenhet jätte fin..=)

2008-12-29 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0