ibland så...

ibland kan man bli så extremt nöjd. idag tex fick Jompan och jag igenom ett skrivarköp. inte illa.

sen gick resten av dagen galant. en riktig djupdykning.

möttes av en snygg kille på vägen hem från bussen också. underbart! det är inte alla dagar det inte.



hade tänkt lägga ner det här projektet med att försöka hyra ut rummet för det blir så mycket mejl och telefonsamtal och nu ska här fotas och grejas. den enkla lösningen nu vore att bara hyra ut det till killarna och så kunde vi i lugn och ro fixa vidare med julbestyr och allt annat som MÅSTE hinnas med denna veckan.... men i samma stund som jag skulle uttala min tanke högt så öppnades min mejl och två nya intressenter uppenbarades. mejlkorrespondensen återtar...än är inte sista ordet skrivet i detta ärende.


pratade sedan med Jompan som har alldelens för mycket snurr i huvudet, men lugn, jag ska råda bot på alla borttappade saker.... undrar bara om kund också får plats på insidan av jackan? kanske om jag gör en riktigt stor ficka? och en grov vajer som rullas in?!

nej, tjejen måste avlastas. jag gört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0