julklappar!!!

jag älskar överraskande paket!

idag blev jag minst sagt glad när jag fick ett sms om att jag hade ett paket att hämta på tobaken. det innehåller lite hudvårdsprodukter jag beställt. så det var ju kul i och försig för man brukar alltid få med en del prover på lite smått och gott. och det är alltid trevligt.

men eftersom jag jourat idag hann jag aldrig gå till tobaken och hämta ut mitt packet.

dock fick jag årets första julklapp från BRIS. den bestod av en ryggsäck med texten Barn är oslagbara deras slogan. för det är de, barn helt oslagbara. tänk att man var ett själv en gång i tiden och var helt oslagbar. jag ska nog bli lite mer oslagbar i framtiden. så fick vi en bok och ett julkort. jättetrevligt.

sen när jag kom hem låg där ett paket och väntade på mig utanför dörren. det var min söta mormor som skickat ett paket till oss. innehållet var två par raggsockor som hon stickat själv och gjort egen lapp på som det stod made in sweden på. så fick vi ett jättestort julkort som jag fick sätta i mina små klädnypor som jag klistrat upp på väggen för en månad sen. och så fick vi den obligatoriska chokladkalendern!!  texten på julkortet talade om att försten upp ur sängen får en godis =)

tänk att jag är inte för stor för en chokladkalender fastän jag hunnit bli 26. vi är rätt bortskämda syrran och jag som är de enda barnen på mormor och morfars sida....om man inte räknar tremäningen i Ume eller mormors systers två barns barn i Finland...


ringde och pratade en lång stund med momen och tackade så mycket för de fina presenterna och jag ser fram emot att komma hem till  jul. ska hjälpa dem med homestyling av deras hus också. ska bli ett roligt projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0