kollektivet

det är mycket prat och planer kring kollektivet. hur vi ska bygga hus. vart vi ska ha vår pool. det senaste var ett gemensamt ICA-konto där vi sätter in 500kr/månad var i fall vi skulle ha fest :)

jag ska få låna J när vi måste avreagera oss lite. D ska få låna Han när han vill ha det lite okomplicerat och lugn och ro. Då ska jag få låna Jess istället och få lite fart och fläkt, frågan är bara om någon annan än Joyce kan hänga med Jess i hennes fart och fläkt.

igår hade kollektivet tacomys och ost och kex framför brasan. idag ska kollektivet laga bruchetta då Jess ville göra en toast av något slag till förrätt och till middag blir det kycklingklubbor med ris samt keso-apelsin-ingefärssås samt någon chokladig dessert tror jag..

kanske en film och sen en tidig kväll då kollektivet ska jobba imorgon och jag tror att jag ska ägna dagen åt homestyling hemma hos mommen och moffa.


better go så att kollektivet inte behöver vänta allt för länge...ska hinna förbi affärn först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0