kvällen innan julafton

lillsyrran har kommit. vi har ägnat kvällen åt att koppla upp hennes nya dator mot det trådlösa nätverket så att även hon endast är kontaktbar via msn ;)   

tittade på en helt underbar film. skulle inte ha något emot att spela huvudrollen där.

klädde sedan granen och kom fram till att det försvinner en massa saker ur julkartongen varje år. själv saknar jag ju alla de saker jag gjorde på dagis men jag är ju väldigt traditionsbunden av mig medan de andra vill ha en enhetlig gran med enbart röda kulor. och det ser verkligen ut som om vi har enbart röda kulor i granen på de kort jag tagit, men jag har smygit in en och annan kula i någon annan färg och en hel del tomtar.

saknar mest de gamla julgranskulorna som gått sönder en efter en som var efter gammelmormor. de var så fina. idag återstår 3-4 stycken och några svampar.

nu ska jag försöka mixtra upp ett kort på underverket och ett på Macy som står på soffan och ser längtande på lillasyster som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0