leftovers

klev upp klockan 10 när jag inte längre stod ut med min fars renoveringar i hallen uppe. var rätt duktig och duschade och gjorde mig klar nästan på en gång. sen gick det utför. fastnade lite överallt men lyckades ändå packa ihop det mesta av mina saker så  jag är ganska redo att åka imorgon.

fick meddelande av Jo sen om dagenefter fika. visst. kom på att hälften hade andra planer men vi var iaf två som kom till Becka för lite mys och äta av allt gott som vi samlat på oss de senaste dagarna. drack te till detta och pratade om gårdagen bland annat.

kopierade kort från alla möjliga tillställningar och kom fram till att jag är urdålig på att använda kameran och ska börja göra detta oftare. blev sugen på en nyare kamera då min inhandlades 2003 men som alltid när saker och ting funkar så kan de inte bytas ut och speciellt inte när jag knappt använder den jag har.

men jag har hittat nya saker på önskelistan redan. hörde rykten om att glasögon ska reas ut så det är kanske dags för ett nytt par. brukar bli ett par vartannat år när jag är en daglig glasögonbärare. det är kul att variera och ha lite att byta med men fruktansvärt dyrt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0