lunken åter i Linkan

nu återgår vi sakta till lunken i Linkan. fick en kommentar från mina kära kollega T att Puppen väntar där på jobbet. dvs. Personligutvecklingsplan och inget annat. har ett antal sådanna att ta tag i under det nya året men än är det 2008!!

men det är ju skönt att veta att jobbet står kvar när man ska dit IMORGON!! fasar något för att öppna mobilen och se efter hur många meddelanden man har på telefonsvararen. drömde jobb inatt.  och kom på att jag missade nog att ringa ett samtal innan jag gick på ledighet...ops!

jaja men det är fortfarande söndag och sista dagen som jag rår över själv.


kom fram igår kväll.  handlade på ica. lagade mat. helt vanliga sysslor och kände att jag åter bestämmer över mitt eget öde. inte alls samma sak som att vara hemma där far tigger om att få tvätta bilen och går ut och skrapar den åt en och värmer upp den så den är klar tills man ska åka fasten man inte alls bett om det. nej det är bra skönt att få var sin egen igen. med allt tråkigt det kommer innebära.

tänkte ta tag i tvätten.

så tittade Han och jag på The Notebook som jag hört flera säga är så bra och nu förstår jag. Han tyckte att jag var dum som fått honom att se en så hjärtkrossande film. tårarna rann i stora floder längs våra kinder och vi kunde knappt få fram ett ord under en bra stund efteråt.

usch!


idag går det lite lugnare till kanske...Han ska se på skidor och jag går väl ner i tvättstugan innan jag får med honom ut på lite rea. har inte varit iväg än... hoppas göra fynd om det finns några kvar.

hittade efter mycket sökande på en loppis här i Linkan som ska hållas 1/2 så jag tänkte att jag skulle passa på att bli av med lite skrot.

Kommentarer
Postat av: Thomas Nybom

Hejsan Emilie! Hoppas du har haft det skönt däruppe! Du verkar onekligen som du haft det! Fick lite dåligt samvete att jag skrev om Pupparna på din ledighet men de tar vi tag i när vi jobbar. De kommer gå bra, det säger min manliga intuition, för visst har vi en sådan även vi!? :-)

Vi ses nån dag på jobbet! Mvh Thomas

2008-12-29 @ 13:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0