märker ni?

märker ni att jag skriver väldigt mycket nu. jag är i ett gott sinnelag och inte ett dugg intresserad av att gå och lägga mig. fast jag borde. klockan närmar sig 22 och jag vet att jag inte kommer kunna somna än på ett tag för jag är fortfarande rätt mycket uppe i varv så därför vore det en bra ide att gå och lägga sig och läsa lite bok innan det är dags att släcka lampan.

ska nog försöka göra det för min trådlösa mus vill ändå inte fungera riktigt. men först ska jag BARA...


EN dag kvar....imorgon åker jag på roadtrip vilket är helt underbart. att vara på väg. på resande fot.


fick tyvärr rappport på att även om det finns snö så töar det. crap. mina skidåkningsplaner verkar mynna ut i slaskiga promenader men det är tur att jag då har Macy för hon är inte så kinkig på att gå ut en sväng och bli plaskblöt. min ruffstuffs till hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0