mer tårtkalas

sista P-mötet med Jompan så vi fick tårta. samtidigt lyckades jag värva en ny medlem i syjuntan då Jompan är i desperat behov av ett snöre för vantarna som ideligen är på vift. raggsockor i Pippi Långstrumpsmodell är även satt högt upp på agendan innan jag har lärt mig att sticka räta maskor hihi. men vantar det kan jag göra rakt ur huvudet men de där räta maskorna lyckas jag aldrig lära mig. har redan glömt vad L lärde mig, kan bero på alkoholintag också? eller dans på bordet?! något kom i vilket fall som helst emellan.

L i Berga du kanske också vill vara med i syjuntan?!


i övrigt så har jag kanske hittat en inneboende. jag går på magkänslan och även fast mejlet inte var på många rader så var innehållet tilltalande och telefonsamtalet trevligt. känns bra.

och idag som jag gick och tänkte att nej nu har strömmen sinat och vi låter grabbarna flytta in så ploppade det upp två mejl med två intresserade tjejer och när jag satt här och gjorde annat kom även ett mejl om att köpa en möbel av oss. plötsligt händer det massor samtidigt som det bara är TVÅ dagar kvar innan det bär av hemöver.

Skidor, jag ska åka skidor. Helt j-vla underbart att bara kunna snöra på sig pjäxor hemma i hallen och kliva utanför dörren och dra på sig skidorna och åka den korta biten upp till spåret och så åka. får se sen hur bra det går.

är enormt sugen på att åka pulka också. pratade med Mile igår och hon hade sett massor som åkt pulka och nu när jag också pulka sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0