my last night

sista kvällen här uppe. har inte gjort så mkt direkt. börjar tänka på min folkbokföringsadress och vad jag behöver göra där. minns knappt då det redan gått en vecka!! handla och tvätta är i vilket fall ett nödvändigt måste.

ser inte fram emot resan direkt. ska göra den själv. Han ska stanna kvar en extra dag i Örebro. så det kommer bli en lång lång körning. fyra timmar där jag ska sitta still, koncentrerad och filosofera med mig själv. när jag packat bilen, börjar köra och tänker ROADTRIP då är det rätt trevligt men innan jag ens hunnit till Ludvika har jag tröttnat på att sjunga högt och ha mig,

nu är jag rätt trött. det har varit många sena kvällar så jag tror att jag ska sussa men det är så lätt det när man lyssnar på musik och känner dansstegen inom sig :)   var jag den enda som fortfarande var på topp idag??


önskar mig mest just nu massage, höger sida. ont i nacken. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0