roomie

så nu kanske jag har gått från att vara sambo till att bli särbo men blivit med en roomie. hoppas att allt går igenom som det ska med köpoäng och sånt för min magkänsla känns helt rätt i det här läget och egentligen vet jag inte så mycket om min nya potentiella roomie. å andra sidan vet hon inte så mycket om mig heller.

håller även på att bli av med en av våra Expediter den som är 2*4. så det känns skönt. slippa ha möbler över. nu återstår att bli av med Expediten som är 4*4. svart. om det är någon som är intresserad? inga som helst fel på den bara det att den kommer inte få plats i lägenheten längre. vi ska även göra oss av med ett matchande skrivbord. bara att höra av sig om ni har slut på möbler och behöver fler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0