studier studier studier

hela bekantskapskretsen verkar vara full av studier. fast vad förväntar jag mig, jag bor ju i ett studentområde. hmm.
märker dock av att vi är inne i en period då folk börjar bli otroligt stressade. Han har tillbringat två hela helger i skolan.

okej, jag är lite smått svartsjuk nu när mitt huvud börjar komma tillbaka till det normala och inte spårar ur lika lätt av minsta lilla information.
men det är tyvärr så att jag bara börjar komma tillbaka till mitt normala tillstånd som jag senast såg till hmm ja någon gång 2005 innan lärarexamen.

då var jag nog rätt redig i huvudet, men så var jag några år yngre också.......även om mitt förbryllade huvud inte har så mkt med åldern att göra utan med min otroliga vilja. som vill allt.

gjorde en sen anmälan till en kurs idag. hmm. tar beslut om detta senare när papper kommer på posten. men utomhuspedagogik låter ju otroligt kul....fast å andra sidan har jag ju redan sök socialpedagogik i Ume. jaja. senare problem att fundera över.

det som var tråkigt med bekantskaperna var att alla tycktes behöva plugga just idag när jag ville åka på outlet.  drog iväg själv för en inspektion. och det var helt okej. inte speciellt stort men bra priser och märken och jag hittade mig minsann en lång gosig tröja. kan mycket väl invigas på fredag då det är matdag - lunch med Jompan, fika med Jompan och kund samt middag med kollegor och Guld. mycket äta blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0