tisdagkväll

killarna bastar för fullt. var ner till dem och lämnade julkort och hämtade tvätt. hann inte tvätta allt igår för jag hade handtvätt att köra igår som kändes viktigt inför storhelgerna.

så hade någon tagit 3 av mina 4 bokade maskiner. man blir så glad så glad. jag fick dock tvättat två maskiner men Han fick inte de resterande två.

i övrigt bränns det skivor för fullt. det kommer bli en box-jul.  för nog finns det folk att träffa i Dalarna men när man tröttnar på det eller när de tröttnar på en så kan det vara skönt med en stund för sig själv och en hel drös serier.

undrar om Lennon kommer vara i krokarna? tänkte på julafton när allt dött ut och det enda som återstår är kvällsmackan med antingen skinka eller som för mig mjukbulla med köttbullar, ägg och rödbetssallad och tv. det var några år sen sist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0