tjof

tjof så har den här veckan också gått..

men jag har hunnit med mycket. det har varit långa dagar denna veckan.

igår bakade jag ytterligare en sats av kardemumma och mandel biscotti så tog jag med mig en burk till jobbet och vårt nya fina kontor idag. de gick hem. man måste ju skämma bort dem lite ibland.

vilket påminner mig nu om att jag inte får glömma bort att ta med fika imorgon också....Jompan och jag ska ju ha ett gemensamt möte...

och vi ska luncha...typ två kollegor får äntligen tid till att äta lunch ute tillsammans i raketfart!!!!!!!!

jaja...vi har ju hela kvällen på oss sen att äta middag tillsammans också.....innan jag ska stressa hem för att hinna städa undan lite efter de senaste dagarnas bravader och bak och hinna sova massor så man inte är en sån trött gammal tant på lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0