upp och ner, ner och upp...

trodde först att jag inte skulle kunna sova igår för att hjärnan tickade igång på högvarv i samma stund som huvudet föll ner på kudden...

tänk om jag skulle flytta in i en etta istället. det skulle räcka mer än nog om det nu ändå bara är jag som ska vara här största delen av tiden.
nej, jag fick inte tänka tanken då för vips hade jag varit ur sängen och letat på internet efter en studentetta att skriva i Hans namn..

gjorde detta i morse istället eftersom tanken inte släppt. såg då att L's lägenhet i huset mitt emot låg ute. vidare upptäckte vi att Han inte stått i kö efter att vi fått vår lägenhet så det var bara att lägga ner den tanken. rätt skönt för det känns jobbigt att tänka att en flytt skulle behöva ordnas med inom 2 månader.

det finns alltid saker att göra.

sen kom Han hem från tentan som varit mycket spännande. vi får allt vänta och se...

lunch och iväg.

ute på shoppingäventyr igen. det sista behöver bli klart. kom sedan fram till att hemfärden sker om en vecka så kyl och frys behöver inte fyllas. konstigt.

såg ett luciatåg på stan, såg all snön och julkänslorna som varit något avlägsna i vimmel vamlet återfann sig.

när vi sedan kom hem fanns en kör i vår entré som sjöng julsånger och bjöd på pepparkakor. supertrevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0