vem tände ljuset?

vaknade i morse och kände mig bakfull. mycket konstig då jag inte druckit en droppe. huvudvärk och ont i hela kroppen.

måndag morgon. härlig start på den nya veckan!

bestämde mig för att detta inte skulle bli min dag och tog redan vid frukosten en vit tablett som skulle göra min dag bättre.

så mycket bättre blev den inte. en svart katt sprang ut farligt nära bilen. tvärnit. alla oskadda. men det kunde knappast vara ett gott omen.

inte är det fullmåne heller så jag vet inte vad det är som är i gungning.

mat och icke alkoholhaltiga drycker har inte hjälpt upp situationen på hela dagen. det börjar nog bli dags för sängen igen.

måste dock fatta ett beslut innan sängdags. vara eller icke vara.


läste föresten en rolig sak... Kullor och Masar snarkar mest. Just de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0