jag är färdig

nu är jag "färdig" jourare. färdig i att jag har gått igenom utbildningen och fått ett intyg på det. men det finns såklart mycket kvar att lära som i alla arbeten där man jobbar med människor. man blir aldrig full lärd.

blev bjuden på ännu en god lunch. vi var på en fisk restaurang där jag åt strömming och potatismos med lingon. det var länge sen jag åt strömming faktiskt.

känner mig lite smått tom i bollen. vädret påverkade oss hela gänget under dagen. klyschigt men vi ska inte klaga på värmen nu när den äntligen har kommit...


hade en underbar avslutning på jobbveckan igår med grillning och bara vara, finnas till. satt på vår "uteplats" och myste hela kvällen. J kom förbi cyklande på någon bravad för rätt som det var försvann han lika snabbt som han kommit.

imorgon är det uppsats som gäller... får lägenheten för mig själv också. det vankas flytt för svägerskan. hade iof varit kul med lite stadsombyte och få se nya placet men nu får jag stå mitt kast.
känner mig dock rätt redo för uppsatsskrivandet. jag tror jag har rätt bra koll på det i huvudet. satt på lunchen igår på jobbet och gjorde en mindmap och fick nog ihop de där 5 sidorna rätt enkelt men jag ska inte vara för kaxig.


är verkligen helt utpumpad nu...sambon fixar med maten. borde erbjuda en hjälpande hand...gört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0