måndag

det är en riktig måndag idag. tyvärr betyder det allt som oftas huvudvärk av någon anledning dock i en mildare form idag.

det har varit en  svängig måndag. började med att fara upp ur sängen 06.30 i morse fast besluten om att tvätta. det funkade.

jobbade med allt vad det innebär. högt och lågt. idag har jag faktiskt något att ta ära för som jag vet att jag inte kommer få från något håll men om det inte vore för mitt insisterande så vore vi inte på väg i den riktning vi just nu jobbar. jag antar att jag får ge mig själv en liten klapp på axeln och tänka tillbaka på detta när det känns motigt.

kvällen ska ägnas åt att bestämma planerna för Londonresan. vad vill vi se? eller vad vill han se? jag har sett en del redan.
vidare ska det beslutas om stuga för midsommar. hoppas att det inte är försent! jag tror 6 platser är bokade, får höra hur det blir med resten?J&J är med samt R. antar att det inte blev något med BÅ? har faktiskt inte uppdaterat mig i läget nu när jag tänker efter. vill ha med Jess men jag tror det var hennes tur att ta en tripp till England just precis då...vi som har en thai-häst att klättra över ;)

pratade med Leylike om att komma upp men det verkar inte bli så..om inte klockorna ringer haha. hade ett väldigt roligt samtal som måste avslutas vid tillfälle.

har kommit fram till att jag är långrandig. det finns en del saker kvar att avsluta och nu är kanske tiden att ta tag i det. vet inte riktigt hur det ska gå till alltid men på något sätt lär det nog till. det tar för mycket energi att ha det släpandes med sig när man blir påmind från gång till annan om det.

tittade på skrivaren och kom på att bläckpatronerna kom inte idag. så skolarbetet står still. jag måste göra ett ryck, jag vet så väl...men ugh vad sista uppgiften sitter långt inne.

nä jag tror jag ska ta tag i den här midsommarfrågan nu...den känns angelägen. sen får det bli mat. känner mig seg...


hmm kom kanske på ett nytt matchmake thihi...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0