sommar eller höst?

efter mycket regn kommer solsken. jag hade nästan gått och ställt in mig på att det här skulle bli andra sommaren då jag inte badat. luften har kännts kyligare och jag började nästan vänta på att hösten skulle stå runt hörnet..

men då kommer den. solen. i samma veva som jag börjar arbeta igen. såklart! för vad är väl två veckors växlande semester väder mot en veckas jobb med sol?

har en härlig lat morgon idag då jag lyckades komma upp tidigt i morse, hade en lång frukost med C som är här för en sista (?) gång. återfick nycklarna och hon fick med sig det sista som hon glömt innan det bär av till Norrland.

strosar runt lite och plockar. har nästan packat klart min väska för en helg i Örebro.


och vi väntar fortfarande på besked.. skulle kanske ha kommit igår..men nej...snart så..kanske..hoppas..


jag har gått och blivit äktenskapsförmedlare också... kanske är det så att jag lyckas vart 10:e år.. för det första paret tussades ihop för 10 år sedan...och jag vill ha en fest för att fira detta!!
och nu har jag lyckats tussa ihop en upp över öronen, svävande på moln Jess med the love of her life? ( återstår kanske att se, lite tidigt ännu va?)

men feeling bad för Han som det inte blev...även om det slutgiltiga svaret inte ligger hos mig så fick min frågan och fundering allt att ta en ny vändning.. Kan du se en framtid tillsammans? Drömmer ni om samma saker eller drar ni helt åt olika håll?

sen att Han och jag har blivit förebilder för distansförhållande känns just nu bara helt idiotiskt. det är väl inget bra med distansförhållanden?!
min sambo och jag har inte varit sambos på 7,5 månad nu...det börjar kännas. just nu vore det skönt att ha någon att komma hem till, som man kan få ha sin fritid med, något annat att koncentrera sig på, någon att prata med men framför allt någon som är där men kan vara tyst. och inte vilken någon som helst utan just Honom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0