4 damer

hann med att träffa på E ändå när jag var ute och gick i min egen värld på väg in i en affär. och jag lyckades precis undvika min gamla gympalärare från gymnasiet som var det pinsamaste man kunde vara utsatt för när man var 16 och troligen lika pinsam idag vid 27. hon hade koll på allt.

på den gamla goda tiden efter studenten var vi fyra damer som höll ihop. urmoder, posh, rebellen och organisatören. haha.
börjar bli dags att återsamla gänget nu när vi hamnat lika i livet igen.


sprang runt en stund på köpcentrat. galet med folk överallt som sprang runt. tur att man kunde lunka lite och jag hittade direkt två klappar till julklappsspelet så det är fixat. har inhandlat massor av juice också att göra drinkar av på juldagen.

har hunnit med att ta det lite lugnt också, legat i sängen och läst en stund. hade varit skönt att sova men om jag inte ska åka så mkt skidor i Idre kan jag ta lite sovmorgon där.

nu har jag en hund som trängs med mig, inte populärt att sitta vid datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0