en tisdag i Dalarna innan jul

hade lite sovmorgon i morse men å andra sidan har jag nattsuddat enligt mina nya mått sen jag kom hit. det finns faktiskt rätt mycket att göra, jag som trodde att jag kanske skulle få lite dötid då diciplinen skulle kunna kicka in så att man hann plugga lite..

men det har jag inte haft tid med.

efter mycket om och men där jag hjälpt far in med det nya köksbordet och kollat in granen han sågat mer på vägen hem från Falun kom jag iväg till Annis.

drack lite te och pratade, eller ja Annis pratade mest haha..flytt och studier och bebis och förhållanden.

åkte sedan ner till Peace and Love cafét. vilket mysigt café!!! och åt lite mat och fikade med JZ och J. pratade bebis men mycket annat faktiskt vilket är skönt även om vi är i precis samma period med ca 10 dar emellan eller något sånt.

sen skulle JZ jobba och jag körde till Kuppan för att passa på att handla lite. behövde ett par till jeans-leggings då jag numer bor i ett par. underbart plagg som jag innnan inte alls kunde tänka mig, usch vad gräsligt. men de har fixat till färgerna till lite snyggare slitningar och så...så nu är de nog ovärderliga ett tag.

fixade den sista julklappen som behövde kompletteras.

hem och ta det lugnt. behöver det. har åkt runt på lika mkt hembesök som när jag jobbar tror jag.

imorgon blir det mera fika hos E. ska bli trevligt och träffa lillen som kom i somras också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0