flyt

min telefon har levt sitt eget liv nu ett tag. den blir mer och mer rebellisk. och på söndagen tänkte den inte alls vara med. lite låst blir man för det är den enda förbindelsen förutom datorn jag har till omärlden när jag vill få tag i den eller när världen vill ha tag i mig. så det funkar inte med en trasig mobil som inte släpper ut samtal och inte heller tar emot samtal.

så en ny behövdes. en investering. som jag helst hade skjutit på. men vad göra?

den jag ville att tomten skulle komma med var på tok för mycket pengar för en telefon. så mycket kunde jag konstatera. även om det var bra kamera och hej och hopp på den.

hittade en ersättare. beställde ersättaren igår morse klockan 06.28 för att den kanske kanske på 2-3 leveransdagar skulle hinna hit innan jul och innan Idre resan.

sitter sedan vid köksbordet igår kväll och ska visa mamma Wii. då på framsidan av ett reklamblad finns den. telefonen. för 800kr mindre. och då finns den troligen i butik. det som den inte funnits på andra ställen.


5% rabattkupong på det sparade mig 900kr och jag tänker vilket otroligt flyt jag har ibland. är livet för enkelt för mig?

är supernöjd med mitt fynd och funderar vad jag kan bränna 900kr på :)  hehehe.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0