god morgon

tisdag. två dagar kvar till julafton. tror att det mesta är  under kontroll, men inte helt klart. ska försöka trängas lite idag men det känns alltid skönare när man själv inte är stressad för då kan man lunka runt i sin egen takt medan alla far kors och tvärs.

först på programmet står en dejt med Annis. undrar bara när människan tänkt vakna? haha. jag som blev chockad över att jag vaknade strax före 9. fast jag hörde mor och far som susa runt där nere på undervåningen vid 6-tiden så lite vaken var jag allt. har inte helt tappat stinget ;)

sen är det fika med JZ och J, vet inte om fler ansluter sig...vi ska till peace and love cafét. spännande att utforska det och minnas sommarens festival. fick ett starkt minne från den när jag hörde Volbeat på radion i fredags. sommar, stekhett och bra musik med många vänner.

sen skulle ju jag och syrran behöva träffas och inhandla det där sista hon spanat in. allra sista julklappen.

fullt göra och många goa vänner att träffa. underbart. 17 minus har vi nu också. knaster knaster under skorna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0