kväll

kanske T. kanske.


produktivdag.

har postat alla mina kuvert och paket så nu är de off. tjänat lite kosing på mina auktioner, blivit av med fint skrot och inväntar svar på mina frågor till examensuppgiften.

my work is done.

fikat på stan med Alfons. mysigt. gått i affärer och gjort några inköp. hittade en halsduk, en mössa, en väska och strumpor. check, check, check från min lista. öronproppar och alvedon.

har kommit på hur underbart det är med öronproppar på flyg..speciellt lågprisflygen som jag tror har en högre ljudnivå än övriga flyg eller var det så länge sen jag flög dyrt?

fortfarande inte packat klart än...väntar på mat och nya krafter innan det blir dags att fara runt hela stället och riva runt efter praktiska saker att ta med.

har inhandlat matsäck också. och tidningar.



JAPAN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0