liv från Sverige

klockan i Sverige har hunnit bli 01.30 här är hon 9.30 och fortfarande lite för tidigt för att bege sig ut på shopping.
trodde ingen skulle vara vaken så där dax i Sverige men underbara Leylike som det var månader sen jag pratade med sist kunde inte sova. lucky me :)

tänker att det är bra underligt. mina tre bästa vänner har är på väg att få barn och jag har inte sett en enda av dem gravid....vilket betyder att vi inte setts på över 9 månader. skamligt!!

det får mig verkligen att sakna tiden då vi alla bodde i Dalarna och även om vi hade helt olika liv då också efter gymnasiet så fanns det alltid tid för en fika minst en gång i veckan. Café Caal var stammisstället och paj var aldrig fel. för fika betyder inte en kopp kaffe. det betyder kaffe med dopp. även om jag inte rekommenderar att doppa smulpaj men you get the picture.

kanske kanske att jag hinner till Uppsala en helg mellan alla mina projekt och resor så att jag hinner se henne innan hon blir smal som hon säger. hysteriskt kul. 7 feb. det måste jag väl hinna innan?

en resa till att göra.


Japan

Blge över jul

Idre över nyår

Blge en snabbis på vägen hem och fira mommen

Norrköping och jobba en söndag

Linkan tvätta och packa om från skidutrustning till snorkel och cyklop

5:e jan Egypten

1 veckas studier 19:e jan examination på första kursen i skolan

sen...Uppsala.

sen...Ullared i feb-mars

sen..Skottland i April på bröllop.

sen...vara still ett tag och bara vara hemma..


har två vänner som åker utomlands för studier också...och vi är självklart välkomna både till Frankrike och Hawaii.
tåls att tänka på.



nu vill jag ge mig ut på shopping...fortfarande tidigt...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0