märkliga drömmar

mina drömmar fortsätter. jag drömmer i stort sett varje natt nu. eller jag minns mina drömmar vilket jag inte brukar göra. tror att det har varit så här i ca 7 veckor. sen jag började få ont i ryggen. antagligen kommer jag ihåg dem för att jag vaknar till när jag ska vända mig om eftersom jag tar stöd med händerna och inte bara svänger runt kroppen hur som helst.

härom natten drömde jag om en märklig halvkroppstrumpa som var bra för cyklister. det går inte ens att beskriva hur den såg ut. den kom fram då jag skulle berätta för en vän att jag väntar barn, någon som jag inte pratar med så ofta..men när jag skulle göra det började han visa jeans och så kroppsstrumpan för han jobbade tydligen i affär.

flera gånger har jag drömt om att jag måste berätta just för den här personen men det går aldrig. inatt samma sak.
fattar inte vad poängen är.

sen drömde jag att syrran börjat testa knark av något slag. åh vilket bråk vi hade. för hon är ju lika jäkla envis som jag själv är och vi ska båda gå vår egen väg och vet vad som är bäst. jag var fortfarande uppe i varv och arg när jag vaknade.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0