överlycklig

snö snö snö!

är helt överlycklig. och det ska komma ner snö. nu börjar julkänslorna kicka in samtidigt som julstressen. sista veckan att fixa rubb och stubb innan Dalarna.


well..tror inte på vinterkräksjukan. tror snarare på en dålig räka på den goda smörgåstårtan som jag tyvärr inte ville ha en till bit av igår. det räckte med den jag åt på lördag kväll.
har mått bra sen någon gång i mitten av gårdagen och kunde inte säga nej till att äta resterna efter fredagens tacos. stark och gott och det funkade.

så idag mår jag prima ballerina igen. redo för sista skoldagen med föreläsning 10-12. vilket glassigt liv. okej måste diskutera föreläsningen mellan 13-15 men det är ju a piece of cake. sjukgymnasten klockan 15.

gissar på: lyft inte med ryggen, lyft med benen. byt skor - inga mer platta converse för min del. ryggövningar och kanske att det beror på att kroppen förändrats och att mitt korta och långa ben börjar påverka mig nu.
gick till ryggdoktorn hos skolsköterskan ända upp på gymnasiet innan jag slapp.

nu ska jag ta en dusch. har redan fått i mig lite frukost och mejlat till jobbet.

somnade på soffan igår vid 19-tiden så jag vaknade första gången vid 1. andra gången strax efter 3 och var vaken fram till 5 tiden. pigg som vanligt..lyckades dock somna om och vaknade av en ilsken klockan vid 6.
är ändå tacksam för att jag inte är så morgontrött längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0