Pa vinst och forlust

DROG ivag till Yodobashi Och travade runt pa alla vaningarna och hittade en parfym till vrakpris som jag haft en gang for lange lange sen. blev jatteglad. sen skulle jag titta pa mp3 spelare. hittade inte den sony som jag spanat in tidigare pa ett annat stalle men kunde tillslut forlika mig med dem de hade och kom fram till att jag ville ha en guldfargad. far tag i en kassorska och ska kolla sa att JAG har uppfattat pris och sa ratt mot hur manga GB den har. hon har svart med engelskan och det framkommer att den endast passar till japansk pc. varfor vet jag inte.

Och nu kan jag inte slappa det for jag vet inte varfor. varfor skulle det inte ga?Jag har rekat med killarna igar och det verkade som att det inte var nagra problem forutom ev uppladdningen. men hon visade mig till Ipod och Nagra andra helt ocoola modeller. suck.

Sa nu sitter jag pa hotellet pa vinst och forlust och vantar pa att det ska komma nagon ur resesallskapet som kan forklara detta for mig for jag maste fa en forklaring innan jag ar nojd.

Det andra alternativet ar att kopa den anda pa vinst eller forlust. vore ju oerhort korkat men...jag har Svart for att saker och ting inte ska ga. i Dalarna ar ju ingenting omojligt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0