packning

söndag morgon. okej jag har lite svårt med startmotorn när jag har gått på ledighets-mode.

lyckades packa hälften igår men sen blev det svårt när det kom till garderoben. vad ska man ha på sig i nästan två veckor?

julklapparna och skidutrustningen var ju uppenbar, det är de grejerna man behöver...men garderoben. kommer jag vilja ha den grå koftan - kommer jag använda den? eller ska jag ta den svarta istället?

tror dock att jag har lyckats skrapa av gräddan av garderoben nu och om det inte funkar får jag väl göra som jag alltid gör och åka hem till syrran och gräva. hon brukar vara villig att dela med sig om man ber snällt.
kommer behöva plundra hennes sommarkläder i vilket fall inför Egypten.


men vad grejer det blir. en IKEA papperspåse med julklappar, en blå IKEA påse med snowboard och längdåknings utrustning   - snowboard som finns i Dalarna och längdskidor som jag tror finns i Örebro..har noll koll på vart sakerna hamnar tillslut. pjäxorna? hmm oj. ingen aning.

hann inte riktigt med att tvätta så en påse tvätt (måste ju sysselsätta mig i Dalarna), en eller två väskor med kläder.. ja bilen blir full..

.......sen har väl Han saker som ska med upp till Örebro idag också...

spännande..

men snart bär det av :)   whiiieee


har en playdejt med Lång imorgon också..nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0