shopping

tack L. vi, jag, ska försöka göra det mesta av tiden som är kvar..

Han är på konferans hela dagarna. eller ja hela dagen igår men det var rätt skönt så att jag fick vila. har kommit på att jag sovit middag varje dag sen vi kom. helt underbart lyxigt. undrar just hur det ska gå när jag kommer hem. då har jag inte tid att sova så mycket.

men idag hinner jag med en liten lur efter min shoppingtur som jag planerar att göra idag. Han åkte just iväg på konferansen. lät så kul när Han sa att han skulle åka till konferansen. vi bor på våning 12 och konferansen är på våning 2. hihi.

så Han är där hela dagarna och jag ska få ut på shopping. imorgon har han sin presentation och så fyller han år också. hektisk dag.

tänkte ge mig ut och leta på ATM så att jag får ut lite pengar och sen antingen ta taxi eller t-banan till någon av alla shoppingställen. finns 5-6 stycken. några underground malls. verkar lite spännande.

vet inte riktigt vad jag är på jakt efter..skulle vara kul att hitta något snyggt till juldagen..sen har jag spanat in en mp3-spelare något som jag letat efter i Sverige men utbudet är inte så stort..här är det stort. det mesta finns i massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0