Sista timmarna

Nu ar vi inne pa sista timmarna i Sapporo. Kanns jattetrakigt for det ar sa timmarna i Sapporo。 Kanns jattetrakigt for det ar sa fint har.Kommer verkligen att sakna utsikten.

Konferansen fortsatter tills taxin tar oss till tagstationen och vidare mot flyget Sa jag har nagra timmar att sla ihjal utan hotellrum innan vi ska ivag. Den sista minuten shoppingen.

Ingen riktig dator har jag heller utan sitter nere i lobbyn och Forsaker anvanda den som finns har. det gar sadar. om Jag inte skriver med storbokstav blir det tecken istallet mellanat. helt olasligt med andra ord. men det ar ett under att man kommer pa knepen so fort anda.

Ska ta mig en tur till souvinershoppen nu och se om jag hittar nagot skojigt.

緒pp 尾chへj、えっぇrヴぁd下げrに

Ja just precis sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0