vaken?

vet inte om det är jetlag eller om det bara är mitt nya liv helt enkelt? men det tycks som att jag lagt till mig en ny vana. en vana då det har varit så flera nätter nu. vilket inte borde betyda jetlag för det var så här redan i Japan.

att jag vaknar tidigt på morgonen och är PIGG. igår vaknade jag kl 4 idag vaknade jag halv 4 men lyckades sova vidare till...håll i er...hela halv 5.

har kapitulerat och gått upp nu. så här sitter jag klockan 5 på en lördag och är PIGG. jag är verkligen helt jättepigg. tänker att ja det är väl lika bra att gå upp och göra något vettigt än att lyssna på snarkningar, vrida och vända på sig och försöka sova när man helt uppenbarligen inte kan.

så jag ska nog surfa lite, catch up, börja plocka undan lite inför eftermiddagen då svärföräldrarna kommer på besök för att fira favorit sonen som Han alltid säger (de har bara en hihi och två döttrar).

vet inte hur det gick till när vi packade men rörigt blev det och jag vet inte vad som hänt sen vi kom hem men rörigt blev det. kan ju alltid hävda att vi ska flytta eller att vi just flyttat in för det är grejer överallt. men likt tomtenissarna jobbar jag då alla sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0