vinden

har varit upp på vinden som inte är en vind utan ett rum i en korridor på tredje våningen i huset mitt emot.

ett rum på 6 kvm som är packat med saker. saker där hälften ska bort. inser att jag måste börja rensa i så unga år för det lär ju bara bli värre med åren om man ska spara på allt.

men organiserad som man är så hittade jag vinterskorna och snowboardkläderna så att jag kan ut och åka både pulka och snowboard om jag så önskar. var galet kul förra året då vi var 4 tjejer i åldrarna 20+ som åkte i gamla Ödalarna där hemma bakom huset tillsammans med två förskräckta pojkar i 8-9 års åldern.

vi skratta så vi tjöt och åkte tåg mer eller mindre lyckade försök i alla fall.

ska bli kul att umgås med kollektivet igen.

har lyckats sätta grillor i huvudet på lillsyrran om att hon ska få en julklapp tidigare i år. har verkligen satt igång hennes nyfikenhet.


och snälla tomten. min mobil kraschar nu!! jag vill ha en ny! men jag vill inte lägga 3500:- på den..den enda snygga jag lyckats hitta..såklart. men min nuvarande kostade bara 700 så det kanske jämnar ut sig? om inte den nya går sönder efter nått år..då blir jag ju galen.


har ätit köttbullar och inte packat ett endaste dugg.. 16.24

men snart så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0