bye bye Cypern

sista timmarna pa Cypern lider mot sitt slut nu. det har varit otroligt skont. men jag ar ocksa en borta bra men hemma bast person sa nu ska det bli lite lite skont att komma hem.

men det har varit en underbar vecka. temperaturen har legat pa 30+ hela veckan. en dag hade vi lite daligt vader, det var lite dis pa morgonen men blev snabbt klart igen. en dag blaste det annars har det varit konstant.

havet har svalkat liksom poolen.

de andra ligger ute och pressar det sista vid poolen. det finns ett roligt kort pa mig och systeryster. sa olika ett syskonpar bara kan bli. hon brun som en pepparkaka och pressar fortfarande. jag har gatt fran vit till hudfargad, tanker under inga omstandigheter som helst komma hem som en krafta.


note to self

- kom ihag att boka den dar tiden vid vardcentralen for att kolla upp leverflackarna
- boka in en klipptid och hall olivolja i haret, anvand duschmossa!!



ja nu borjar huvudet snurra igang igen...

fast en del av mig planerar redan infor nasta semesterresa...en sistaminuten v 30?


Kommentarer
Postat av: Thomas Nybom

Klart du ska åka igen v 30 igen. Det behöver du, verkligen relaxa och sitta på tavernan och observera roligheter :-)

2009-06-12 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0