deal with it

Its monday and I need to deal with it..

okej, så är det. inte mycket att göra åt. det finns saker man kan påverka och det finns saker man inte kan påverka. men man kan ju telefonterrorisera och man kan förändra sin egen situation. ska dock inte göra för drastiska förändringar för det lär knappast vara önskvärt.

men det hela sköts väldigt strukturerat måste jag säga. en stor guldstjärna till idésprutan för organisationen. hann inte får det sagt idag och imorgon lär det väl vara glömt.


ibland är magkänslan för läskig. var inte spot on men inte heller långt ifrån. I will save you any day!

kan inte förstå att släkten är i Sverige och jag får så lite tid med dem..en dag. ingenting. eller något pytte litet.

ska gå och sova nu för att kompensera min produktivitet imorse. gick upp 06 för att gå en snabb 20 min promis runt fotbollsplanerna.
kom hem och slängde i några maskiner tvätt fast tvättiden inte riktigt hade hunnit börja än. duschade och hämtade tvätt, hängde och gjorde frukost.

off.

så visade det sig att jag fick en lugn förmiddag i alla fall men sen tog den fart..hej och hå.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0