peace and love onsdag

började onsdagen med att jobba.

satt mig sedan motvilligt i bilen och påbörjade min roadtrip upp mot Dalarna. visst såg jag fram emot att komma upp men det var synd att sitta instängd i bilen på en så fin dag, nu när solen äntligen tittat fram här i Sverige också.

kom upp i lagom tid för att hinna med en middag på Broken med vännerna.

efter middagen for vi hem för att fräscha upp oss något och drog sedan ner till festivalområdet för att hämta ut våra band och återförenas med de övriga.

strövade om kring under kvällen, gick hem till JZ och avnjöt den underbara utsikten över Blge från deras balkong. såg skogen och Kupolen :)

efter en bit älgkebab på vägen in mot festivalen blev det Hoffmaestro. mycket knuff och bök under konserten vilket resulterade i att vi valde att backa och sedan dra oss hemåt. vet inte riktigt om det var min typ av musik.

idag är schemat däremot späckat med mkt skojigt att se som

Bullet
Evergrey
Thomas Di LEva
Backyard babies
A Camp
Monster Magnet
Volbeat som jag vill se, Han vill istället se The Soundtracks of our lives
Thåström
Mötley Crue

med andra ord har vi en hel del att göra under eftermiddagen.

har dock laddat genom en god natts sömn, vaknade total förvånad klockan 11.30!!!!!! i morse...

men som vi säger i förskolan...vi behövde tydligen sova..


får inte glömma alla mina största favoriter som jag är ett hängivet fan av...mina vänner som jag ska träffa under festivalen.. Alla kommer!!

Lv och Foffie  från Uppsala

Lång utflyttaren som svikit Blge för Falun

J &E från Linkan



peace out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0