peace and love torsdag

igår var det torsdag och det fanns en hel del på programmet.

vi hann med att se Evergrey, Backyard Babies, Monster Magnet, lite Calaisa, Volbeat samt Mötley Crue.

vi kom inte in på Thomas Di Leva då han spelade inomhus på Cozmoz (såklart)...vi kom så långt i kön att vi var framme vid dörrarna när resten av kön fattade att det snart var kört och började flockas runt dörrarna. då kom skylten ut : scenutrymmet fullsatt. suck.

det blev öltältet istället och när vi äntligen satt ner lite i solen bestämde vi oss för att eftersom vi inte kunde komma på en enda låt med A Camp och de har ju släppt en skiva som vi kunde lyssna på sen..alltså satt vi kvar i öltältet :)

klart bäst under kvällen var Volbeat!!


ödet slog in för jag tror inte på slumpen. vad ödet ville vet jag inte men kanske att undvika framtida överraskningar som skulle kunna golva en, istället frambringade den dock en rad frågor..som aldrig kommer att besvaras


träffade alla kända människor jag ville träffa..Lv och Manne kom och tog en öl, Lång var där och tog en öl, J och E hann vi snabbt hälsa på, träffade Bebis som gjort något med håret :)  svårare var det att få tag i tjejerna JZ, Becka och Jo. men dem såg vi när vi skulle gå hem...så dags då!!


funderar på vilken mobiloperatör som funkar på P&L


idag ska det bli bad har jag hört och sen vet jag inte vad det var vi skulle spana in på festivalen..men det visar sig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0