plus i kanten

som sagt fullt ös sedan hemkomsten.

gårdagen började med ett förskräckligt humör. dels hade jag glömt ett samtal som JAG erbjudit mig att ringa. detta skulle ha utförts klockan 17 och jag kom på det 05.30 när jag stod i duschen. suck! ja men ingen dog av det förutom att jag hade svårt att släppa det hela. glömska har aldrig varit min grej då jag alltid haft ett fantastiskt minne...som nu sviker och inte är att lita på! dryg upptäckt!

sen hade jag två sovande gäster så det fick smygas i lägenheten på morgonen och min tv-rutin där jag ser på nyheterna fick utebli.

Han skulle med tåget (lämna mig igen) och jag skulle till tandläkaren... vilket bra upplägg för dagen tänkte jag..

men det blev lite bättre faktiskt efter att jag varit hos tandläkaren. dels behövde jag inget återbesök och dels så hade jag tydligen en tandvårdspeng att hämta ut så kalaset gick inte på 490kr (vilket jag tycker är oerhört överkomligt en gång om året) utan notan slutade på 190kr.

sen var det fullt ös hela dagen. och så hem till gästerna...som inte var hemma?!

började laga mat och tänkte att om de nu hade kommit iväg till Motala för att hämta startbevisen så borde de iaf komma hem någon gång snart..

sen skulle jag göra lax och quinoa. vad glad man blir när man upptäcker att det finns yttepyttelite quinoa på botten av kartongen. morrade hela vägen till affären. morrande ännu mer när jag kom på att jag kunde ha tagit med mig ett packet som jag tänkt skicka till en viss bebis som redan är över en vecka sent då jag inte hann posta det innan Cypern heller...

suck.

handlade quinoa och gick hem för att laga mat.

men de kom inte.

la mig på soffan och väntade.

de kom inte.

gick och la mig 21.30 efter att jag varit nära att somna på soffan redan strax efter 20 tiden då sömnen blev helt ruckad kvällen innan..

hörde aldrig när de kom men jag kollade att de levde i morse.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0