tillbaka då..

ja nu var man tillbaka i samma gamla ekorrhjul igen då. en svag magkatarr gjorde sig påmind redan första dagen på jobbet. dags att göra något åt saken! EN SAK I TAGET principen utifrån en lista. måste ju se det man gjort också.

men det är inte enbart jobbet som ställt till det. att komma direkt hem från semester på kvällen och gå på jobbet morgonen därpå efter 6 timmars sömn är nog kanske inte så bra. man lär så länge man lever och än ska jag leva länge.

sen har jag ju återfått mitt och min riktiga sambos hem igen. underbart härligt att kunna nyttja vårt tredje rum och slippa ha kontoret i sovrummet också.

så vi har gjort en snabb möblering inne på kontoret och rensat upp i sovrummets röra. sen har en riktig storstädning av lägenheten påbörjats för det behövs verkligen. topp till tå rengöring.

men rasten och ro följer inte på detta utan redan i natt någon gång dimper Jess och M in. tokarna ska cykla Vätternrundan eller möjligen tjejvättern på fredag kväll/natt/morgon...heltokiga. (även om jag skulle behöva röra på mig rejält efter en veckas frukost och middags buffe med desertbuffe!!!! suck, det var tider det....)

hoppas på bättre väder åt tjejerna...regn och möjligen åska sa väderprognosen..

nej ska försöka komma i säng så snart det bara går...zombie!!

även om jag haft en trevlig eftermiddag i Söderköping idag..suck...Smultronstället och en enorm glass....hade dock karaktär nog att inte ens äta hälften...eller berodde det på att jag inte orkade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0