valsar runt

har egentligen inte tid för detta...men jag valsar runt lite varstans och fastnar lätt ibland.

äggklockan (egentligen en tomat) ringer och talar om att det är dags att hämta tvätten. mycket bra hjälpmedel!

håller på och tvättar, städar undan, packar upp, packar ner....allt inför ännu ett besök i Dalarna och Peace and Love!!

ser fram emot det nå enormt...laddad till tänderna!!

i år ska jag lära mig om musik och dricka öl...vill kunna säga att vi kan ses och ta en öl till alla man inte träffat på en halv evighet...som Mile som går i väntans tider...när såg jag henne sist? ja över 9 månader sen i vilket fall...crazy vad time fly!!

tvätten ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0