det är ju roligt när man får skratta

idag har jag tränat magmusklerna. min kollega T är helt otrolig på historier.

jag försöker förbrillt komma på situationer då jag gjort bort mig för att bjuda igen på alla skratt som vi andra fått dela med honom men jag kommer inte på något.. känns rätt skönt att man glömmer bort sina pinsamheter trots allt. saker som man i stunden trodde att man aldrig skulle glömma bort eller så har jag mest råkat ut för pinsamma pinsamheter som inte är ett dugg roliga bara oerhört jobbiga som när jumpalärare satte den söta killens efternamn efter mitt förnamn i parti och minut eller när samma kille under ett fotbollspass ramlar rakt framför fötterna på mig och hon slänger ur sig att han faller pladask framför fötterna på mig... sånt är bara pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0