en push för ekonomin

idag har jag gjort min medborgerliga plikt och gjort ett försök att stötta den svenska ekonomin.

något som tydligt märks idag är att det finns kuponger för allt. lyckades använda en kupong när jag köpte mig ett par jeans idag och fick därmed 100 kronor rabatt. när vi skulle handla på HM Han och jag la vi strategiskt ihop våra varor och lyckades då komma upp i 400kronors spärren och fick ett presentkort värt 100kr att utnyttja vid ett annat tillfälle.
vidare när jag skulle inhandla strumpbyxor och leggings för kvällen skickades det med en kupong värd 50kronor att utnyttja vid nästa köptillfälle.

fick även två blanketter för att delta i en utlottning om 10.000 shoppingkronor.

dagens skörd blev ett par jeans, en tröja, örhängen, leggings och strumpbyxor.

plötsligt känns garderoben mycket rikare och full av kreativitet men om två veckor kommer jag åter stå där och undra vad 17 jag ska ta på mig och tycker att det ebbar tomt där inne.

gick dock igenom en hel hög med kläder som syrran avlagt som kan bli bra till sommaren. allt var inte min stil men några saker kanske man kan damma av och fortsätta använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0